Hoodoo Voodoo Lounge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoodoo Voodoo Lounge, Brian Setzer Fans

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

For FRENCH "Movie Buffs"...

Go down 
+10
Setzerado
freddie
Frenchyfab
Guitarmaniac
Brett
webelvis
laurent327
FrenchyCat
frenchlmp
Le Hub'
14 posters
Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Next
AuthorMessage
frenchlmp

frenchlmp

For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Empty
PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 4:28 am

Parceque Brian adore le Japon, c'est ma réponse, Freddie, d'ailleurs sa prochaine femme sera une petite japonaise rockab toute mignonne comme tout!
Back to top Go down
freddie

freddie

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 4:46 am

Ola Jon, no problemo, todos puede ablar aqui!

Lmp, je crois pas vraiment au coup de la tite japonaise, pas blonde, pas grand chose à se mettre dans les mains, pas l'air d'être le genre de la maison. Jeune, oui, certes, mais ça c'est classique pour les hommes de cet âge...
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 5:05 am

Mais quand ils se sont rencontrés, l'actuelle était toute mince!
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 5:07 am

freddie wrote:

Hum ça c'est pas tout à fait bien défini dans notre convention...c'est à la tête du client...et selon l'humeur du jour...
Back to top Go down
Frenchyfab

Frenchyfab

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 5:13 am

freddie wrote:
Lmp, je te rassure, y'a bien longtemps que je ne fais plus la totalité de mes courses chez carrouf , c'est juste pour y trouver les produits de marque que j'aime bien, mes p'tites céréales préférées, mais la viande c'est chez le boulanger, le pain chez le boucher, les cartes chez le caviste etc etc!
Quelque chose me dit que tu as dû commencer par le Caviste For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Drunken_smilie

Hola Jon,
Now you're at home, is that too early to ask you for the Lonely Avenue Lyrics?
Thank you, very special guest!

Pauvre Fifi, nous qui pleurions d'avoir raté la fin du film à Paris!
Back to top Go down
freddie

freddie

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 6:16 am

frenchlmp wrote:
freddie wrote:

Hum ça c'est pas tout à fait bien défini dans notre convention...c'est à la tête du client...et selon l'humeur du jour...

Et après on va dire que nous sommes des vilains pas beaux. Et pourtant Jon, avec son discours sexiste sur les rémunérations des joueuses de tennis (voir topic Us open) mériterait bien une petite fessée diplomate. Mais bon, je m'incline, j'ai trop peu d'ancienneté ici pour dicter le fonctionnement de l'ambassade...
Attention, il ne faut pas opposer minceur et formes , l'un n'empeche pas l'autre, mais rarement chez les tites japs il me semble...

Dites Fab et Lmp, puisqu'il semble qu'on soit entre filles: on a perdu un canon aujourd'hui, ça m'a rendu triste, vraiment.
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 7:37 am

Frenchyfab wrote:

Pauvre Fifi, nous qui pleurions d'avoir raté la fin du film à Paris!

???? j'ai pas tout suivi quoi?quoi?
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 7:40 am

freddie wrote:

Et pourtant Jon, avec son discours sexiste sur les rémunérations des joueuses de tennis (voir topic Us open) mériterait bien une petite fessée diplomate. C'est bien ce que je voulais te dire...
Attention, il ne faut pas opposer minceur et formes , l'un n'empeche pas l'autre, mais rarement chez les tites japs il me semble...
tu es tenace...elle était vraiment très mince, je t'assure, et peu de formes au tout début.

Dites Fab et Lmp, puisqu'il semble qu'on soit entre filles: on a perdu un canon aujourd'hui, ça m'a rendu triste, vraiment.

Oui c'était pas mon type de mec mais je l'aimais beaucoup aussi.
Back to top Go down
Frenchyfab

Frenchyfab

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 8:49 am

Fifi, c'était la nuit du long couteau, la scène prend place à Paris le 4 Septembre 2008 au Zénith, c'était y'a un an, un siècle, une éternité, tiens ça sonne bien ça, si un jour j'écris une chanson.... For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_cry

Quelle triste nouvelle, Patrick Swayze s'en est aller, je l'aimais bien aussi, il faudrait vraiment être une vieille figue sèche pour être insensible à la scène de la poterie et "unchained melody"
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 9:02 am

Moi avoir compris! Moi avoir pas inventer feu!

En fait je crois qu'en définitive mon film " comme des cornichons à Dublin" et le vôtre " la nuit du long couteau à Paris" se valent en émotions!!!

Je n'aurais pas du tout aimé vivre le vôtre non plus! Vous avez été plus "cassés" que nous en définitive, question émotions...enfin je crois...
Back to top Go down
freddie

freddie

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 9:40 am

Frenchyfab wrote:
Quelle triste nouvelle, Patrick Swayze s'en est aller, je l'aimais bien aussi, il faudrait vraiment être une vieille figue sèche pour être insensible à la scène de la poterie et "unchained melody"

Ouais c'est vrai, il donnait envie de se mettre aux travaux manuels...
Back to top Go down
Guest
Guest

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 5:55 pm

je ne compris pas.... i need a translation!! please!
Back to top Go down
tvthewiredturtle

tvthewiredturtle

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 9:04 pm

Slim Jon Phantom wrote:
je ne compris pas.... i need a translation!! please!

babblefish.com is all you need
Back to top Go down
http://www.thenocturnebrain.com
Andi

Andi

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeTue Sep 15, 2009 9:39 pm

Or just plug the URL into the "Translate a web page" field here
http://www.google.com/language_tools?hl=en

Not as difficult or time consuming as some people might think.
Back to top Go down
Le Hub'

Le Hub'

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeWed Sep 16, 2009 9:26 pm

No need to spy us, it's just a little place where french Brian's fans can talk/write in french.
Of course sometimes we talk about other things, and often about "french things", but nothing more. Using a translation ? It's a curious/weird way, in my opinion probably a little indiscreet...
We have never thought it was "difficult". And if we want, we can talk slang (french slang, the best all over the world of course, not "la langue de Molière mais celle de Michel Audiard") and you'll never translate anything.
The discussion is over now. Let us quiet please and do not come back here if it's just to talk to us with so much impolite insinuations.
Thanks.
Hubert
Back to top Go down
tvthewiredturtle

tvthewiredturtle

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeWed Sep 16, 2009 9:52 pm

Le Hub' wrote:
No need to spy us, it's just a little place where french Brian's fans can talk/write in french.
Of course sometimes we talk about other things, and often about "french things", but nothing more. Using a translation ? It's a curious/weird way, in my opinion probably a little indiscreet...
We have never thought it was "difficult". And if we want, we can talk slang (french slang, the best all over the world of course, not "la langue de Molière mais celle de Michel Audiard") and you'll never translate anything.
The discussion is over now. Let us quiet please and do not come back here if it's just to talk to us with so much impolite insinuations.
Thanks.
Hubert

Its my job do moderate the HDVDL forum and try to stay on top of all threads. You do understand that while this forum is open to everyone in the world..it is based in the united states..an english speaking nation. Naturally some forum members would love to join in the convo here..so being snobby aint too chic'.
I do use web translators to make sure everybody follows the guidelines and having 2yrs of french in college helps me understand a tad more than babblefish susses out.
(as well as a spanish speaking father for other things)

Just saying its not very fun if your gonna be internationally "clique-ish" to all the forum
members.. Should you feel some members are making things tough to enjoy please feel free to PM the moderators to help out.

I Say this with a smile, not scorn.. Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://www.thenocturnebrain.com
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 12:16 am

You are very bad for not wanting to leave room for discussion French, it is you who are closed to other not accepting it!

Jealousy you suffocate because there is just question of that...It bothers you that this is our topic works best of all!

Turtle moderator?????....ha ha....
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 12:26 am

Eh les amis, postez tous une photo de votre grand-mère ou de votre chien....c'est plus le style de la maison!
Back to top Go down
laurent327

laurent327

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 12:29 am

si les beaufs ricains nous emmerdes , je connais un petit endroit ou on peut transferer l'ambassade : http://pagesperso-orange.fr/something.else/
Back to top Go down
Le Hub'

Le Hub'

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 4:03 am

[quote="tvthewiredturtle]

Just saying its not very fun if your gonna be internationally "clique-ish" to all the forum
members.. Should you feel some members are making things tough to enjoy please feel free to PM the moderators to help out.

I Say this with a smile, not scorn.. Laughing Laughing Laughing[/quote] I have no doubt about it Tavo.

There is no question of being snobby, everybody is welcome on the "french embassy", it's a pleasure to have some "guests", but coming with suspicious insinuations is a very bad thing. Next time i'll PM the Moderator...
Back to top Go down
FrenchyCat

FrenchyCat

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 4:46 am

laurent327 wrote:
si les beaufs ricains nous emmerdes , je connais un petit endroit ou on peut transferer l'ambassade : http://pagesperso-orange.fr/something.else/

Ouais, le troquet d'en face est un peu déserté mais on y a eu de belles journées de déconnade. Et vous savez quoi? J'en suis modérateur! Pourquoi? J'sais pas mais j'avoue que j'aime bien ce site, le 1er que j'ai découvert sur les Cats, avec un ouaibe maitre sympa! C'est effectivement une solution de repli, même si j'aimerais bien qu'il soit plus fréquenté. Et en plus c'est là que j'ai "rencontré" not' Fab! Alors, ça peut pas être vilain, hein?

FC
Back to top Go down
frenchlmp

frenchlmp

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 4:59 am

Oui c'est une bonne idée, j'en ai un peu marre qu'en définitive notre présence les gratifie des 3/4 de la fréquentation de ce forum!

Ou alors il faut adopter l'attitude qu'ont les américains et les australiens c'est à dire lorsque quelque chose leur déplait ils zappent simplement le post! c'est tout simple, très politiquement correct, pas comme nous les européens avec notre sang chaud...
Back to top Go down
FrenchyCat

FrenchyCat

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 5:04 am

Ma Lisa, ton sang n'est pas chaud, il est bouillant!!

FC
Back to top Go down
freddie

freddie

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 5:29 am

Heeeeeeeeeee revoilà les boys!
Faut-il préparer ses valises? quel dommage, moi je viens d'arriver! Allez, cool, moi je suis pour l'amitié entre les peuples. Lmp aussi d'ailleurs, regardez les efforts qu'on fait pour avoir des conversations intéressantes en anglais. alors plus de caca prout poil, total respect...c'est nul, parce qu'est-ce qu'on se marre...
Back to top Go down
FrenchyCat

FrenchyCat

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitimeThu Sep 17, 2009 6:13 am

Mais non, on décarre pas recta! Sauf que les vannes à Lisa sur son clebs vont nous péter à la tronche incessamment sous peu!! Va falloir s'préparer à des nervousse brèque done, comme ils disent... Avec 350 piges de tole pour nouszigues... 'fin, z'avaient cas pas nous piétiner la prostate, les aut' caves!

FC
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: For FRENCH "Movie Buffs"...   For FRENCH "Movie Buffs"... - Page 20 Icon_minitime

Back to top Go down

For FRENCH "Movie Buffs"...
Back to top 
Page 20 of 21Go to page : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Next
 Similar topics
-
» For FRENCH "Movie Buffs"...
» For FRENCH "Movie Buffs season 3
» Jingle All the Way movie "video" with BSO help
» Argentinian band "Los Primitivos" covering "Stray Cat Strut"
» Couldn't decide if this should go in "Other Artists" or "The Grease Pit"...